Авторизація

Опис ТВ панелі


замовити дані

Загальні факти про дослідження

Надійні, повні та якісні дані забезпечують планування телевізійної сітки та реклами відповідно до вподобань та звичок телеглядачів.

ТВ панель – це система кількісних репрезентативних панельних досліджень динамічного сегменту суспільства – ТВ аудиторії, які фіксують щосекундне дивлення ТВ за допомогою високотехнологічних пристроїв.

У 2003-2007 роках ІТК замовив дослідження телевізійної аудиторії у компанії GfK Ukraine. Домогосподарствами, що були відібрані для дослідження ТВ панелі стали 1600 родин, що мають телевізор і телефон та являють собою зменшену модель усіх українських родин.

У 2008–2012 роках порівняно з попередньою панеллю кількість домогосподарств було збільшено з 1600 до 2540, географія телевізійних вимірювань розширилася і включала також міста з населенням менше 50 тис. осіб та села (у 2003–2007 рр. досліджуються тільки міста з населенням більше ніж 50 тис. людей).

Оператором ТВ панелі з 2014 року є ACNielsen. З 1 травня 2016 року ТВ панель складається з 2840 домогосподарств, з яких 1900 домогосподарств розташовані в містах з населенням більше 50 тис. людей і 940 домогосподарств в містах з населенням менше 50 тис. людей та селах.

ACNielsen – лідер на світовому ринку. Компанія вимірює 40% світової глядацької поведінки, аудиторії в 36 країнах у 78 000 дмг. Має найсучасніші технології збору і обробки даних.

Особливості операторів:

GFK Ukraine ACNielsen
Методологія Панельне дослідження ТВ аудиторії Панельне дослідження ТВ аудиторії
Генеральна сукупність Дмг з 1+ ТВ

віком від 4 років

Дмг з 1+ ТВ

віком від 4 років

Вибірка Вся Україна 2540 дмг Вся Україна 2840 дмг
Контроль репрезентативності регіонів За розміром міста За розміром міста, статтю, віком, розміром дмг, типом прийому
Контроль якості Обмежений (валідизація) Звіти, технологічна панель,  валідизація
Технологія вимірювання За частотою Аудіометчинг

Система дослідження ТВ аудиторії: 7 кроків

Перший крок: побудова ТВ панелі
Другий крок: ТВ панель
Третій крок: піплметр
Четвертий крок: збір даних
П'ятий крок: виробництво даних
Шостий крок: моніторинг
Сьомий крок: аналіз даних