Авторизація

Правила оприлюднення даних


замовити дані

РЕКОМЕНДАЦІЇ ПО ОПРИЛЮДНЕННЮ ДАНИХ ТВ ПАНЕЛІ У ВІДКРИТИХ ПУБЛІКАЦІЯХ

Підготовлено Індустріальним Телевізійним Комітетом

Січень 2016

Завданням даних рекомендацій є стандартизація принципів надання даних ТВ панелі. Ми припускаємо, що дотримання рекомендацій дозволить користувачам даних ТВ панелі отримувати коректну інформацію, релевантну не тільки в рамках телевізійного ринку України, але і в рамках інших країн.

  1. Власник даних: Обов’язковим є посилання на Індустріальний Телевізійний Комітет або скорочено ІТК як власника даних ТВ панелі.
  2. Джерела Даних ТВ панелі: Обов’язковим є посилання на джерела Даних ТВ панелі:  оператор ТВ панелі – Nielsen, моніторинг – Комунікаційний Альянс. Обов’язковим є посилання  на компанію (джерело), яка надала Дані ТВ панелі для публікації.
  3. Фінальні дані: За замовчуванням використовуються фінальні дані (дані, які надаються на третій день).
  4. Попередні дані: Якщо використовувалися попередні / overnight дані (на наступний після трансляції день), це має бути зазначено: «На підставі попередніх даних».
  5. Часовий інтервал: За замовчуванням розрахунки наводяться для часового інтервалу повних діб з 3.00 до 3.00 (27.00). Якщо використовується інший часовий інтервал, будь ласка, вкажіть часові рамки.
  6. Рейтинг: Для аналізу аудиторії програми або будь-якого іншої події використовується показник rat # або rat%. Цей показник визначає середнє число глядачів цільової групи, що дивилися програму/подію кожну секунду. Рекомендуємо використовувати саме цей показник для оцінки розміру аудиторії програми чи будь-якого іншої події.
  7. Охоплення: Для аналізу контакту з програмою/подією використовується показник охоплення rch% або rch #. Цей показник визначає кількість глядачів, які контактували з програмою хоча б 1 секунду (за замовчуванням) або будь-який інший заданий інтервал часу перегляду телепередачі. При використанні показника охоплення необхідно вказати тривалість контакту й тип розрахунку тривалості (накопичена або послідовна).
  8. Вибірка за віком: За замовчуванням дані розраховуються на генеральну сукупність: люди у віці 4 +, що проживають у домогосподарствах з ТВ. Будь ласка, вказуйте, яку вибірку ви використовуєте для публікації даних.
  9. Географія вибірки: На даний момент у ТВ панелі прийнято три вибірки:
    1. Міста з чисельністю населення понад 50 тис. (вибірка 50 + тис.);
    2. Населені пункти менше 50 тис. (вибірка 50 – тис.);
    3. Вся Україна.
      Будь ласка, вказуйте, яку вибірку ви використовуєте для публікації даних.
  10. Словник змінних: Обов’язкове зазначення змінної, яка була використана для розрахунку даних з посиланням на глосарій ТВ панелі.
  11. Додаткова обробка даних: Якщо дані були оброблені додатково яким-небудь чином, будь ласка, вказуйте цю інформацію: введення нової змінної, додаткова математична обробка і т. д. У випадку якщо правило підрахунку підсумку за змінною відрізняється від правила програмного забезпечення за замовчуванням, це також має бути зазначено.
  12. Додаткова обробка даних: Якщо при розрахунку в програмному забезпеченні були створені спеціальні умови (цільові групи, фільтри, визначення глядача), будь ласка, зробіть їх опис. Ваша інформація повинна дозволити будь-якому іншому користувачу отримати показники, аналогічні наданим вами.
  13. Цільові групи, які статистично ненадійні: Результати аналізу цільових груп розміром менше 70 осіб у вибірці не є статистично надійними, тому при використанні необхідно вказувати розмір цільової групи в панелі і ненадійність результатів.

Схема:

* Дані дослідження ТВ аудиторії належать ІТК. Оператор панелі – Nielsen; моніторинг – Комунікаційний Альянс. Дані надані «Компанією». Дані розраховані для _____ (тут перелічити всі використані в публікації вибірки, ЦА, часові інтервали, періоди, що дані Overnight, якщо використовуються тощо). Дані надані по показникам _____ (тут даємо перелік використаних в публікації показників). Детальніше по показникам та визначенням цільових аудиторій у глосарії ІТК.

Зразок:

* Дані дослідження ТВ аудиторії належать ІТК. Оператор панелі – Nielsen; моніторинг – Комунікаційний Альянс. Дані надані «Компанією». Дані розраховані для цільових аудиторій: 18-54, 18-54(50+). Дані розраховані для прайм-тайму (18:00 – 24:00 будні та 03:00 – 27:00 вихідні) за червень 2014 року по показникам rat% та shr%. Детальніше по показникам та визначенням цільових аудиторій у глосарії ІТК.

Якщо у вас виникнуть які-небудь додаткові питання щодо даних чи принципів публікації даних, будь ласка, звертайтеся у департамент дослідження телевізійної аудиторії: тел. 044 353 13 98.