Авторизація

Історія ТВ панелі


замовити дані

Індустріальний Телевізійний Комітет (ІТК) є найбільшим індустріальним замовником дослідження телевізійної аудиторії, яке проводиться в Україні більш ніж 15 років.

До 2003 року дослідження телевізійної аудиторії в Україні проводила компанія AGB Ukraine.

2002 рік

Індустріальний Телевізійний Комітет замовив дослідження телевізійної аудиторії у компанії GfK Ukraine. Договір був укладений на термін 2003 – 2007 роки. Домогосподарствами, що були відібрані для дослідження ТВ панелі стали 1600 родин, що мають телевізор і телефон та являють собою зменшену модель усіх українських родин. Ці родини були відібрані випадковим чином з адресної бази на підставі даних установчого, поточного та спеціальних рекрутингових досліджень.

2006 рік

Індустріальний Телевізійний Комітет обрав компанію GfK Ukraine для вимірювання телевізійної аудиторії в 2008–2012 рр. Порівняно з попередньою панеллю кількість домогосподарств була збільшена від 1600 до 2540, географія телевізійних вимірювань розширилася і включала також міста з населенням менше 50 тис. осіб та села (у 2003–2007 рр. досліджуються тільки міста з населенням більше ніж 50 тис. людей).

2007 рік

Компанія Комунікаційний Альянс почала проводити на замовлення Індустріального Телевізійного Комітету дослідження проявів телевізійної сітки та реклами.

2011 рік

Індустріальний Телевізійний Комітет вирішив продовжити термін дії поточної угоди на дослідження телеаудиторії з GfK Ukraine до кінця 2014 року. Основним мотивом пролонгації угоди став той факт, що в Україні розпочався процес впровадження цифрового телебачення.

2012 рік

З середини 2012 року спеціальне дослідження, яке є джерелом інформації для потреб ТВ панелі і носить спеціальну назву «установче дослідження» виконує компанія КМІС (Київський міжнародний інститут соціології). Основними цілями установчого дослідження являються: уточнення інформації щодо наявності телевізійного обладнання і можливості  прийому телевізійних каналів в генеральній сукупності, уточнення соціально-демографічних характеристик телевізійних глядачів та екстраполяція розміру ТВ аудиторії України (д/г і глядачі).

2013 рік

Індустріальний Телевізійний Комітет замовив у компанії Nielsen дослідження телевізійної аудиторії. Договір з Nielsen було укладено на 5 років. Телевізійна панель була побудована на загальнонаціональній вибірці з 3740 домогосподарств,  де 2540 домогосподарств (раніше – 1600 домогосподарств) розташовані в містах з населенням більше 50 тис. людей і 1200 (раніше – 940 домогосподарств) домогосподарств в містах з населенням менше 50 тис. людей та селах. У грудні 2013 року клієнтам ТВ панелі почали надаватись тестові дані нової ТВ панелі.

2014 рік 

Надання офіційних даних ТВ панелі Nielsen розпочалось у січні 2014 року.

З 1 квітня 2014 року ТВ панель почала складатись з 3570 домогосподарств за виключенням АР Крим та м. Севастополь, де 2426 домогосподарств розташовані в містах з населенням більше 50 тис. людей і 1144 домогосподарств в містах з населенням менше 50 тис. людей та селах. 19 вересня 2014 року Східний регіон був розділений на два репрезентативних регіона: Східний (Дніпропетровська, Харківська, Запорізька області) та Східний (Донецька, Луганська області).

2015 рік 

1 квітня 2015 року генеральна сукупність ТВ панелі була скорегована з урахуванням внутрішньої та зовнішньої міграції населення Донецької та Луганської областей.

2016 рік 

З 1 травня 2016 року розмір ТВ панелі складає 2840 домогосподарств, з яких 1900 домогосподарств розташовані в містах з населенням більше 50 тис. людей і 940 домогосподарств в містах з населенням менше 50 тис. людей та селах.

2018 рік 

З 1 січня 2018 року призупинено надання даних на ринок з тимчасово окупованих територій Донецької та Луганської областей. Частину Донецької та Луганської областей, що знаходиться під контролем Української влади, Дніпропетровську, Харківську та Запорізьку області об’єднано в репрезентативний Східний регіон. Розмір ТВ панелі складає 2840 домогосподарств, з яких 1900 домогосподарств розташовані в містах з населенням більше 50 тис. людей і 940 домогосподарств в містах з населенням менше 50 тис. людей та селах.