Авторизація

Про ТВ панель


замовити дані

Панеллю називається група людей, що відібрана для проведення дослідження. Суть панельного дослідження полягає в тому, щоб безперервно отримувати протягом деякого періоду часу інформацію від кожного з учасників панелі. Інформація збирається щосекунди. Домогосподарства, що беруть участь в дослідженні відбираються за спеціальною методикою.

Завдяки тому, що обрані домогосподарства за своїми соціально-демографічними та технічними  характеристиками (тип прийому телесигналу, телевізійне обладнання та ін.) відтворюють структуру населення України, вони формують розгорнуту картину телеперегляду всіма глядачами країни.

Робота ТВ панелі здійснюється за допомогою спеціальної технології. В кожному домогосподарстві, що бере участь в дослідженні, встановлюється спеціальний пристрій – піплметр. Він під’єднується до кожного телевізора і за його допомогою дивлення кожного члена домогосподарства (у віці від 4-х років) реєструється.

З 2014 року Індустріальний Телевізійний Комітет (ІТК) надає ринку дані дослідження телевізійної аудиторії (ТВ панель), яке по замовленню ІТК готують дослідницькі компанії Nielsen та Комунікаційний Альянс. Договір з Nielsen було укладено на 5 років. Телевізійна панель базується на загальнонаціональній вибірці (за виключенням АР Крим та м. Севастополь з 01.04.2014) з 2840 домогосподарств,  де 1900 домогосподарств розташовані в містах з населенням більше 50 тис. людей і 940 домогосподарств в містах з населенням менше 50 тис. людей та селах.

Про Nielsen

Nielsen

Дослідницька компанія Nielsen

Nielsen Holdings N.V. (NYSE: NLSN) ‒ світова інформаційно-вимірювальна компанія, яка займає провідні позиції на ринку в області маркетингу та споживчої інформації, телебачення та виміру інших засобів масової інформації, онлайн медіа, мобільних вимірювань та пов’язаних сферах. Nielsen має представництва у 100 країнах, зі штаб-квартирою у Нью-Йорку, США та Дімені, Нідерланди.

Nielsen – світовий лідер в області телевізійних вимірювань. Проводить дослідження в понад 36-ти країнах світу. Досвід телевізійних вимірювань компанії складає 37 років. В дослідженні Nielsen участь приймає більш ніж 78 000 домогосподарств. Дослідник має унікальний досвід у запуску нових панелей. Команда українського підрозділу складається з 12 міжнародних менеджерів і 115 спеціалістів з України.

Офіційний сайт: www.nielsen.com